Pinterest Mendapat 17 juta Pelawat Sebulan

Pinterest mungkin tidak menjadi nama yang dikenali ramai, tetapi dengan bilangan yang semakin meningkat hits laman web ini terima, ia hanya menunggu masa sebelum ia terkenal.

Kedua-dua Hitwise dan comScore telah mengambil perhatian kenaikan trafik, dan tweet oleh Hitwise baru-baru ini menunjukkan bahawa pertumbuhan ni dijangka akan berterusan. Menurut Hitwise, Pinterest menyaksikan peningkatan dalam pelawat unik bulanan daripada 10 juta kepada 17 juta.

Sekarang keuntungan 7 juta dalam alam laman web sosial dan virus mungkin bukan sesuatu yang terlalu ketara, tetapi apabila anda menganggap bahawa tapak itu mencatatkan pertumbuhan ini hanya dalam masa 30 hari, ia membawa perspektif yang berbeza.
Jika anda tak tahu apa-apa pasal Pinterest, ia adalah sebuah laman web sosial yang pelbagai yang membolehkan agregat orang ramai dan memaparkan seperti mereka kerana mereka menggunakan internet. Laman yang sekarang membawa masuk $3656 sehari dalam hasil iklan dan bernilai kira-kira 11 juta. Tetapi mungkin apa yang adalah sangat menarik tentang Pinterest keberkesanan menghantar trafik ke laman web lain dalam web.

Sekarang Pinterest masih mencari jalan keluar dari kepompong, tetapi mungkin tak mustahil menjelang akhir tahun 2012, ia akan menjadi salah satu laman tertinggi di dunia.

Labels: