Twitter Bekerjasama dengan NASCAR

twitter nascar
NASCAR mengumumkan yang mereka sekarang menadi liga sukan profesional pertama yang telah bekerjasama secara langsung dengan Twitter.

Perkongsian itu akan membolehkan Twitter untuk membawa peminat kepada pemandu lebih dekat dengan aksi dengan mempromosikan hashtag #NASCAR.

Twitter juga melancarkan satu produk baru pada 10 Jun yang akan menunjukkan satu aliran kandungan NASCAR berkaitan bersama-sama dengan ulasan editorial daripada syarikat itu sendiri. Akan ada algoritma baru yang akan menjadikan pengalaman ini satu kenyataan, yang akan mencampur live tweets dari peminat bersama-sama dengan kandungan editorial.

NASCAR telah mencuba dengan promosi Twitter sebelum ini, baru-baru ini melancarkan kempen di mana anda boleh mendapatkan nama pengguna anda di kereta pemandu.

Twitter berkata sistem baru ini akan bekerjasama dengan kakitangan editorial yang memberi perhatian kepada senarai yang besar pemandu dan personaliti NASCAR, dan menyematkan kandungan yang bagus ke bahagian atas halaman hasil carian yang bercampur dengan penggunaan peminat mencipta hashtag #NASCAR.

Labels: