Youtube Sediakan Streaming Sukan Olimpik 2012

"Buat pertama kali dalam sejarah, Sukan Olimpik akan ada live streaming dalam HD melalui YouTube."

Pada blog syarikat YouTube, sukan musim panas di London akan menjadi lebih mudah untuk peminat berbanding sebelum ini, terima kasih kepada perkongsian yang ketat antara syarikat media sosial, media biasa, dan Jawatankuasa Olimpik Antarabangsa.

"Pada 2008, kami mula menunjukkan klip Sukan Olimpik Beijing," Tommy O'Hare berkata. "Pada 2010, kami menyediakan kandungan arkib Sukan Musim Sejuk. Tahun ini, kami sedang mengambil satu langkah ke hadapan dengan membawa acara sukan terbesar di dunia untuk peringkat yang terbesar di dunia, dan kami lakukan ia secara langsung. "

Untuk mendapatkannya, pergi ke laman rasmi YouTube Sukan Olimpik. Dan dengan ciri rakaman baru secara langsung di channel itu, anda boleh melihat mana-mana bahagian daripada perlawanan yang anda mungkin telah terlepas.

Ia juga banyak melibatkan kandungan asal; YouTube telah meletakkan 50 rakan kongsi untuk berkeliaran di sekitar London dan mendapatkan perspektif yang peminat tidak dapat lihat. Anda boleh menyemak halaman creators’ invasion, yang mempunyai beberapa klip bila permainan berlangsung.

Labels: