Celcom Lancarkan Perkhidmatan Hotspot WiFi

Celcom Axiata Bhd telah melancarkan perkhidmatan Celcom First WiFi baru, menjanjikan akses segera kepada Internet bagi pelanggan melalui hotspot WiFi mereka sendiri di lokasi di seluruh Malaysia.

Celcom First WiFi menyediakan cabang perkhidmatan yang komprehensif yang merangkumi voice, data, home, WiFi dan penyelesaian perusahaan.

Untuk pelancaran itu, Celcom First WiFi boleh didapati di lebih daripada 400 lokasi, termasuk pusat membeli-belah utama, hab pengangkutan, pusat perniagaan, pejabat dan hotel di seluruh Malaysia. Celcom juga menjangkakan untuk meningkatkan bilangan lokasi menjelang akhir Mac tahun depan.

Ketua Operasi, Advanced Data of Celcom Axiata Bhd, Afizulazha Abdullah berkata, "Dengan populariti besar tablet dan peranti data lain, Celcom melangkah dengan tawaran WiFi ini yang akan memastikan pelanggan kami sentiasa berhubung di mana jua dan bila-bila masa.

"Perkhidmatan Celcom First WiFi ini akan menekankan kempen 'keleluasaan Data' kami, di mana pelanggan-pelanggan kami boleh menikmati semua kelebihan suara, data, multimedia dan perkhidmatan pemesejan di seluruh rangkaian kami yang meluas di Wilayah Celcom," katanya.

Labels: , ,