U Mobile berusaha untuk menarik pelanggan


U Mobile Sdn Bhd melancarkan three-pillar marketing focus bertujuan untuk menawarkan pelanggan lebih banyak sebab untuk beralih kepada perkhidmatan telekomunikasi itu dengan data , panggilan dan SMS percuma.

Tawaran seperti itu membolehkan pengguna menerima lebih daripada apa yang mereka bayar, kata pengarah pemasaran Jasmine Lee. "Kami sedang mengkaji lebih penglibatan pengguna dalam perancangan kami untuk lebih memahami trend mereka, gaya hidup dan keperluan."

Syarikat telekomunikasi itu akan memulakan perkongsian pintar dengan pemain dalam dan di luar industri, U Mobile juga mengumumkan kerjasamanya dengan KakaoTalk dan WeChat, dua aplikasi pesanan popular di pasaran.

Dengan kerjasama ini, pengguna prabayar U Mobile yang berada di had pakej Internet mudah alih akan menikmati data percuma untuk KakaoTalk dan WeChat, membolehkan mereka untuk terus berhubung dengan rakan dan keluarga mereka melalui perkhidmatan SMS, kata Lee.

Syarikat telekomunikasi terus melancarkan pakej UMI yang 38 untuk pelanggan telefon pintar - dengan 200 minit panggilan percuma, 30 SMS percuma dan 500MB data untuk RM38, dengan tempoh sah selama 30 hari.

Labels: